30 maart 2011

oude opbergdoos

Ik heb vandaag een doosje een oude uitstraling gegeven, ik vind recyclen erg leuk en zeker als ik er iemand blij mee kan maken.
Ik heb randjes van oude boekpagina's gebruikt en die afgezet met een randje ecru kant.
De binnenkant heb ik net als de buitenkant het zelfde gelaten, zo blijft het geheel rustig.
In de snoepwinkel paaseitjes gehaald en het doosje gevuld,zo kan tante Cathy samen met Steffie en Reinier heerlijk smullen zaterdag!

Liefs Anita

















De binnenkant van het doosje heb ik beplakt met het zelfde papier als de buitenkant en in het midden een oude afbeelding van een oud envelopje geplakt.


Zie hoe lief dit hoek krulletje staat





Jullie zien de kleurtjes mooi in elkaar overlopen











Zeg nou zelf,dit is toch een lief bedankje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten