24 februari 2011

"On the Brighton pier"


Wat ik met Engeland heb weet ik niet, maar mijn man zegt dat ik daar in een vroeger leven moet  hebben rond gelopen.
Ik voel me verbonden op de een of andere manier,en daarom ben ik graag bezig met typisch engelse dingen. High tea klinkt toch  ook veel  leuker dan "thee drinken" en In the country wonen klinkt ook veel beter dan "buiten wonen", toch?

Nu ben ik nogal een fan van de Roaring twenties en dus wilde ik ook typisch iets maken wat met Engeland te maken heeft en daarom heb ik als onderwerp het strand en badleven van Brighton genomen in de jaren 20.

Zelf wonen we ook aan de kust en elke zomer wemelt het hier van de strandgangers, dus geinspireerd door de swingende jaren 20 en het gevoel hoe het toen moet zijn geweest,wil ik jullie alvast een stukje van mijn nieuwe project laten zien.










Een fijn weekend!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten